Mydło AA Technologia Wieku - Cera Wrazliwa - Ulubieniec kwietnia

Dzisiaj wieczorem chcę przedstawić Wam mojego nowego kolegę, a nawet ulubieńca kwietnia, Pana Mydło ;) marki AA do cery wrażliwej.
Tak myję twarz mydłem! Skandal! Krzyczałaby nie jedna kosmetyczka czy dermatolog ;) Ale, to mydło jest lepsze niż niejeden żel do mycia twarzy. Bardzo delikatne, nie wysusza, delikatnie się pieni, rano cudownie zmywa sebum z resztami olejku nałożonego przed spaniem i dla mnie jest na 6+
Potwierdzam zapewnienia producenta - mydło do delikatnej i wrażliwej skóry, bez parabenów i alergenów. Jest świetne i przebija mydło Dove, które promowane jest jako najbardziej nawilżające i delikatne. Mój HIT - Polecam przetestować. 
Minusem jest tylko to, że często bywa niedostępne i muszę odwiedzić kilka różnych sklepów, aby je kupić, ale jak już je spotkam to kupuję 2-3 kosteczki na zapas :)



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)