Inglot - cienie do powiek

Pewnie każda z Was próbowała cieni do powiek z Inglota, a jeśli nie próbowała to o nich słyszała/czytała. Od lat na polskim rynku, ceniona firma z korzeniami w podkarpackim Przemyślu. Jeszcze za czasów studenckich miałam możliwość pracowania w tej firmie i zgadzam się w 100%, że jakość jest porównywalna, a nawet lepsza od firm takich jak np. MAC.
Oprócz tego, że sprzedawałam markę Inglot, w naszym salonie wykonywałam makijaże jak i manicure kosmetykami firmowymi. Miło powspominać, ale jakość marki Inglot od lat się nie zmienia, a nawet się podnosi stąd też, moje obsesyjne kupowanie kolejnych kosmetyków kolorowych tej firmy.
Cienie do oczu to mój numer jeden :) Mega trwałe, można nakładać je na sucho i mokro w pięknej i bogatej palecie kolorystycznej. Dziś jedna z nowszych paletek, kupiona na majówkę :) W odcieniach różu i fioletu plus szarość:)



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)