Ulubiency maja

Dziś ulubieńcy miesiąca maja i nie tylko :) Bo i lakier kolorowy z Wibo i Top Coat do paznokci Insta Dri z Sally Hansen mam od kilku miesięcy :)
I jeden i drugi wg. mnie są rewelacyjne.
Lakier Wibo serii Summer Extreme Nails, bardzo dobrze kryje, to odcień głębokiego granatu, który rozpraszają drobne błyskotki. Lakier przez to, że posiada brokat, utrzymuje się dłużej i lepiej na paznokciu, ale wiadomo, troszkę trudniej go zmyć :) Jest świetny solo jak i w połączeniu z innymi kolorami np nude :)


Długo szukałam topu, który pięknie zabezpieczy lakier, będzie wygodny w nakładaniu (chodzi o pędzelek), a sama konsystencja nie będzie glutowata. I po wielu próbach trafiłam właśnie na Sally Hansen i dostałam jeszcze bonus bo przyśpiesza wysychanie lakieru :)
Miodzio można być rzec, lecz mamy mały minusik, ok 1/5 buteleczki trzeba wywalić, bo nie można dostać się do samego dna lakieru, nawet gimnastykując się we wszystkich kierunkach. Mimo to jest to wg mnie najlepszy top i szybko nie zamienię go na żaden inny :)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)