Wibo Chic Matte

Chociaż jutro rano trzeba wstać do pracy, jakoś jeszcze dzisiaj nie mogę zamknąć komputera :) Chyba jakaś bezsenność ;) Ale najważniejsze jest to, że chce Wam przekazać moją opinię o lakierach Wibo Chic Matte.
Mam dwa kolory z tej serii i użyłam ich po razie... jakoś mi nie podchodzą. Widać też na fotografii, że stanie i nie używanie im nie służy bo na beżu, pojawiły się żółte zacieki. Ciemny kolor jest w odcieniu wina, jednym z moich ulubionych, ale przy nakładaniu lekko smuży.
Dobrze, że zdecydowałam się tylko na dwa odcienie, bo dużo bardziej wolę inne serie tej firmy :)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)