Dobre maski do wlosow w cenie 10 zl

Witajcie :)

Farbując włosy od lat na różne kolory i odcienie, dodatkowo prostując je i susząc suszarką, aby znośnie wyglądały i wszystkie nie wypadły ;) muszę fundować im oprócz odżywek, również maski. A tych próbowałam wiele, od tych bardzo drogich z górnej półki, które kupowałam w sklepach fryzjerskich, po te z średniej półki i najniższej.
Dziś chcę Wam przedstawić moich ulubieńców z niskiej półki cenowej, z których jestem bardzo zadowolona.


Kallos Cosmetics, Maska do włosów z proteinami mleka, jest dość rzadka, lecz po 2-3 zastosowaniach, można bez problemu sobie z nią poradzić i równomiernie nałożyć na włosy (nawet długie). Ma specyficzny zapach, który dla mnie jest fajny, bo inny, lekko kawowy, natomiast mój Mąż ucieka do innego pokoju, kiedy ją nałożę i chodzę po domu :)
Maska świetnie nawilża suche włosy i pozostawia je odżywione i miękkie, a więc dokładnie takie jakie opisuje producent na opakowaniu.


Ziaja - maska intensywna odbudowa do włosów zniszczonych z ceramidami, kondycjonerami i prowitaminą B5. Po tej masce (dokładnie zużyłam 2 opakowania, to na zdjęciu jest 3) końcówki moich włosów przestały się rozdwajać. Na opakowaniu przeczytamy, że jest to skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy, aż po same końce i zgadzam się z tym stwierdzeniem w 100%. Maska jest świetna, o delikatnym zapachu i fajnej konsystencji, ale tak jak przy Kallosie uważajcie podczas nakładania, aby nie spłynęła do wanny :)
Obie maski kupimy za około 10 zł i według mnie są to najlepsze maski do włosów w takiej cenie :) Polecam :)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)