Ulubiency wakacji

Już jutro żegnamy się z wakacjami, minęły tak szybko i chociaż na swoje wakacje jedziemy w pierwszej połowie września to i tak myśl, że mamy lipiec lub sierpień sprawia, że człowiek czuje się jakoś lepiej i pogodniej :) bo w końcu wakacje..., miasto w ciągu dnia jest spokojniejsze, a ożywa dopiero wieczorami, gdzie mnóstwo osób wychodzi na spacery, na rynek, "po chłodzie", każdy jest pięknie opalony i uśmiechnięty :) coś jest niesamowicie pięknego w tym czasie :)
Ale ja dziś nie samym urokiek wakacji chcę się z Wami podzielić, a napisćo moich ulubieńcach wakacyjnych i jak dla mnie must have :) A są nimi:
- Błyszczyk Revlon Colorburst Lipgloss, który jest w neutralnym kolorze i daje jedynie delikatną poświatę na ustach
- Garnier BB Cream, w kolorze Light, do skóry mieszanej i tłustej, lekki krem z minimalnym dodatkiem podkładu, nie kryje i nie maskuje niedoskonałości ale na szczęście moje drobne plamki na skórze chowają się kiedy lekko się opalę więc nic cięższego przy upałach nie było mi potrzebne :)
- Bronzer Miss Sporty, Ohh Tan So Fine, Bronzing Powder, świetny i bardzo wydajny bronzer, składający się z jaśniejszej części z malusieńkimi, błyszczącymi drobinkami i ciemniejszej, matowej, świetnej do lekkiego konturowania twarzy.
Oto moi wakacyjni ulubieńcy :) 



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)