Cienie Inglot Limonka i Neon

Chciałam Wam dziś pokazać fajne zestawienie, energetycznych kolorów w kasetce jaką mam z Inglota, no i mogę pokazać jak wygląda kasetka chwilę po upadku z 1,5 m :( 
W kasetce od prawej mamy matowy turkusowo - zielony kolorek cienia, który pięknie prezentuje się w połączeniu z kolegą obok soczystą, połyskującą limonką.
W środku mamy biały cień, opalizujący na pastelowy fiolet, obok neonowy róż, świetny do nakładania na mokro i moja ukochana czerń, tym razem czysta w macie.
Dobrze, że ucierpiał tylko jeden kolor, choć żałuję, że akurat ten, bo to jeden z moich ulubionych i niestety nie mam odpowiednika.
A cienie jak zawsze polecam :)




Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)