Odkrycie tesciowej ;)

Kochani, dziś opiszę Wam odkrycie mojej Teściowej, a dokładnie bardzo tani jak na swoją jakość, regenerujący krem do stóp Joanna Sensual - z olejkiem arganowym :)
Będąc u niej któregoś weekendu, usłyszałam o tym odkryciu i oczywiście szybciutko go przetestowałam. Faktycznie, okazał się świetny.
Krem ma specyficzny zapach, nie którym może przeszkadzać, ale ze względu, że jest to krem do stóp, nie jest to zbyt uciążliwe. Konsystencja jest idealna, nie za gęsta i nie za rzadka i co najważniejsze CUDOWNIE nawilża! Przy codziennym stosowaniu stópki są miękkie jak d... stópki niemowlaka ;)
Cieszę się, że dowiedziałam się o nim przed latem, bo właśnie w lecie chodzę, głównie w sandałkach i japonkach, a skóra stóp dość mocno się wtedy wysusza. Polecam :)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)