Paznokcie hybrydowe - Semilac 135 Frappe

Witajcie :)

Wczoraj pokazywałam paczuszkę jaką dostałam ze swoim pierwszym zestawem do stylizacji paznokci metodą hybrydową, a dziś moje pierwsze pazurki :)
Do wykonania manicure wykorzystałam lakier Semilac Frappe nr 135. Kolor jest nienachalny, delikatny, standardowy nudziak :) Właśnie o taki kolor mi chodziło, mega uniwersalny, pasujący do pracy jak i na wyjście. Dodatkowo na kciuku i palcu środkowym dodałam brokat czyli tzw. efekt syrenki, a na palcu serdecznym mały kryształek Swarovskiego :)
A teraz opinia co do samego lakieru Semilac. Lakier sam w sobie jest dość gęsty, lecz nakłada się bardzo dobrze i dwie cienkie warstwy wystarczyły, aby bez problemu pokryć idealnie całą powierzchnie paznokcia. Jednym minusem jest to, że lakier skurczył się na małym palcu :) Przez to, że są to moje początki przygody z hybrydami, nie wiem czy to moja wina czy wina lakieru :) Ale na 100% przyjże się bliżej tej sprawie, bo głupio mieć tak nałożony lakier ;)
Ok a teraz moje małe dzieło :)



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)