Ulubiency miesiaca czerwca

Lato prawie w pełni :) Ciesze się, że słońce nas rozpieszcza, bo jestem ciepłolubna i jak dla mnie przyjemne ciepełko i słoneczne dni mogłyby być co dzień. Dziś przedstawię Wam moich czerwcowych ulubieńców
- Korektor rozświetlający pod oczy Wibo Deluxe Brightener, wzbogacony o składnik botoks like, producent zapewnia, że korektor zawiera składniki optycznie rozpraszające światło, dając efekt soft-focus i szczerze mówiąc nie wiem czy takie składniki zawiera, ale jest rewelacyjny :) Daje świetny efekt, wypoczętego spojrzenia, nie zwija się, skóra pod nim nie wysycha i świetnie łączy się z podkładami,
- krem do rąk Tołpa Green, odżywczy koncentrat wygładzający do rąk, bardzo odżywczy o przyjemnym i rześkim zapachu, szybko się wchłania, myślę, że będzie idealne też na zimę, aby zapobiec spierzchniętym dłoniom
- Puder sypki, transparentny Kryolan w kolorze TL11, to jeden z najlepszych pudrów matujących jakich używałam, fantastycznie się go rozprowadza, nie zmienia koloru podkładu, efekt matowej skóry utrzymuje się długimi godzinami i jest bardzo wydajny. Aksamitne wykończenie utrzymuje się cały dzień, a duże opakowanie starcza na bardzo długo.
Jak dla mnie każdy z tych kosmetyków zasługuje na 6 + :)

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)