Lakier za 1 euro :)

Cześć :)
Dziś przedstawiam Wam Lakier, który kupiłam będąc z Niemczech, z czystej ciekawości bo kosztował 1 euro (dla nas to 4 zł, ale dla nich jak 1 zł albo i mniej;))
Lakier nie ma nazwy, ma tylko logo S i jest rażącym żółtym neonem :)
Kolor na łapkach prezentuje się fajnie, zwraca uwagę już z daleka, ale żeby uzyskać jako takie krycie musiałam nałożyć... i teraz UWAGA: 6 warstw :D To chyba mój rekord, dobrze, że miałam trochę więcej czasu i mogłam domalowywać kolejne :) Niestety lakier jest też bardzo wodnisty, więc warstwy muszą być cienkie, a krycie jest minimalne.
Długo też nie utrzymał się na pazurkach, bo zaledwie 2 dni, więc poza kolorem, całkiem fajnym nie ma plusów, a jeśli znów najdzie mnie na neon to chyba zainwestuje w lakier z innej firmy ;)




bransoletka z hurtowni www.katherine.pl

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)