Rozdanie urodzinowe - WYNIKI




Tak jak obiecałam, urodzinowe rozdanie, które trwało do wczoraj (czyli moich urodzin), dziś doczekało się losowania i ogłoszenia wyników :) 
Wszystkim dziękuję za udział, bardzo mi miło, że rozdanie przypadło Wam do gustu :) W tym roku chcę jeszcze utworzyć dla Was dwa rozdania, lecz w typowo kosmetycznym wydaniu, więc proszę nie odlubiać, bo czemu mają Was ominąć nagrody? :) 
Natomiast co do samego losowania, wszyscy uczestnicy, którzy spełnili moją prośbę w 4 punktach, zostali zapisani na karteczkach i wrzuceni do maszyny (wazonu) losującego ;)
Wylosowałam jedną karteczkę, a wyglądało to tak:

I udało mi się wylosować karteczkę z danymi Anna Rozaneczka :)

Po dokładnej weryfikacji, stwierdzam, że Ania poprawnie wykonała wszystkie 4 kroki, o które prosiłam i do niej wysyłam naszyjnik :)
Gratulacje! W ciągu kilku minut wyślę wiadomość o wygranej, jeśli w ciągu 3 dni nie otrzymam odpowiedzi, przeprowadzę losowanie ponownie :) 
Dziękuję wszystkim za udział i bądźcie czujni, kolejne rozdanie już niedługo :)

A teraz zapraszam Was na rozdanie u Paulinki :) -->KLIK<--


Dobrej nocy! :)


Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

16 komentarzy:

  1. Gratulacje!:) Licze na to ze kiedys mi sie tez uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli lubisz kosmetyki Balea lub chciałabyś je poznać to zapraszam na moje mikołajkowe rozdanie- http://cosmetic-addiction.blogspot.com/2015/11/mikoajkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję angielskiego wiedziałam że szczęście mnie opuscilo

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję angielskiego wiedziałam że szczęście mnie opuscilo

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję angielskiego wiedziałam że szczęście mnie opuscilo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)