Korektor Hean

Witajcie :)
Dziś chcę wyrazić swoją opinię o korektorze z firmy Hean. Zamówiłam go w internetowej drogerii na próbę, ponieważ był w całkiem korzystnej promocji. Ale niestety, nie jest dla mnie. Korektor nie jest drogi, owszem, ale tak bardzo mocno wysusza moją skórę, a w dodatku nie kryje idealnie niedoskonałości, choć posiada 3 kolory, to tak na dobrą sprawę nie jest wart nawet tych kilku złotych. Dodatkowo, nawet łącząc kolory razem nie uzyskujemy efektu, jaki obiecuje producent, a więc dla mojej skóry, produkt jest nijaki i nie będę go kupować.
Cienie pod oczami, raczej nie znikają po jego użyciu (a nawet lekko się zwijał po nałożeniu!) , nie mówiąc o krostkach, które bardzo mocno wysusza i stwarza efekt wysuszonej, zaniedbanej skóry.
Korektor totalnie nie dla mnie, poszedł w kosz, bo nie ma sensu się męczyć :/ Może na skórze bardzo przetłuszczającej się, nie wysuszałby tak mocno, ale nic nie mogę obiecać musicie próbować :) Do mojej mieszanej skóry, z drobnymi krosteczkami raz na kilka tygodni jest totalnie nieprzystosowany.

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)