Wibo Eyebrow STYLIST

Tak jak wspominałam dodaję recenzję żelu do brwi marki Wibo. Na początku już dodam, że nigdy nie byłam wielką fanką tego typu bajerów i zawsze zwykła henna + brązowa kredka do brwi (dodam tylko, że moja ulubiona z Lovely) spełniały zadanie zadbanych i wypełnionych brwi, ale pod przypływem chwili w drogerii zakupiłam ten oto żel:



I stwierdzam, że jak za tą cenę jest świetny! Kolor jest ładny, wyrazisty ale nie wpada czarny, plusem też jest niska cena (ok 10 zł) oraz ogólna dostępność. Jedyny malutki minus to może szczoteczka mogłaby być ciut mniejsza ale można się przyzwyczaić :)
Świetne jest też to, że w końcu za jednym zamachem nasze brewki są i pięknie wyczesane i mają nadany kolor.



Polecam ten produkt :)

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)