Klasycznie, elegancko, swiatecznie

Za 4 dni Wigilia, spotykamy się przy stole z dalszą rodziną i najbliższymi, zadbane paznokcie to podstawa :) Stąd moja propozycja na dwukolorowy manicure.
Co potrzebujemy:
- jako podkład odżywka 8w1 Eveline
- kolor śliwkowy Wibo edycja lakierów matowych
- kolor złoty Wibo
- taśma do zdobień
- Top Coat Sally Hansen Insta Dri - wysuszacz

Na serdecznym paznokciu po wyschnięciu lakieru śliwkowego nakleiłam pięć paseczków taśmy, pomalowałam cały paznokieć na złoto, oderwałam tasiemkę i wyszedł ten przyjemny manicure :)
Polecam na co dzień i od święta :)



Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, również zajrzę na Twojego bloga :)
Poinformuj mnie, że obserwujesz - odwdzięczę się :)